De laatste weken heb ik rondgesnuffeld op de sites die door Codadingen werden aangeraden. Sommigen daarvan vind ik bruikbaar en heeft ook leuke mogelijkheden zoals http://bighugelabs.com/ Deze linkt ook naar Flickr en dat is een prettige bijkomstigheid.
http://www.web20badges.com/ Deze site vind ik persoonlijk niet zo boeiend, maar voor mensen die regelmatig badges moeten maken, is het handig. Een nederlandse site zoals http://www.fotoaanpassen.nl/ is no nonses, duidelijk in gebruik, je hoeft je ook niet aan te melden, ook een zegen. Bij de meesten moet je je toch registreren. Ik denk dat de doorsnee fotograaf aan zo'n site genoeg heeft, maar wil je wat creatiever zijn, dan loop je hier wel weer vast...

Met de laatste site heb ik een foto gemanipuleerd. Het gaat om deze vlinder. En dit is wat er van geworden is ...

Willeke alias Boekhoekje
Hé Willeke,
BeantwoordenVerwijderenIk zie dat je behoorlijk ver gevorderd bent.
Complimenten, jouw blog ziet er heel goed uit!
Dat lukt mij nog niet, dus ik blijf oefenen.
Groet,
Hey Boekhoekje,
BeantwoordenVerwijderenje bent lekker creatief bezig, heel goed!
Zie je ook mogelijkheden voor CODA?
Groeten coach Ineke
Ha HoopS,
BeantwoordenVerwijderenBedankt voor het compliment, ja aan m'n blog sleutelen vind ik wel leuk. Dat twitteren lijkt mij ook niks, maar ik moet er nog aan beginnen. Je vraagt je wel af, wordt er nog normaal gecommuniceerd.
Willeke alias Boekhoekje
Ik kijk altijd graag naar jouw blog. Ik ben altijd benieuwd wat er nu weer aan versleuteld is.
BeantwoordenVerwijderen