Willeke's Boekhoekje

zaterdag 14 november 2009

coda dingen 4 afsluiting

Hallo medestrijders,


De laatste weken heb ik rondgesnuffeld op de sites die door Codadingen werden aangeraden. Sommigen daarvan vind ik bruikbaar en heeft ook leuke mogelijkheden zoals http://bighugelabs.com/ Deze linkt ook naar Flickr en dat is een prettige bijkomstigheid.

http://www.web20badges.com/ Deze site vind ik persoonlijk niet zo boeiend, maar voor mensen die regelmatig badges moeten maken, is het handig. Een nederlandse site zoals http://www.fotoaanpassen.nl/ is no nonses, duidelijk in gebruik, je hoeft je ook niet aan te melden, ook een zegen. Bij de meesten moet je je toch registreren. Ik denk dat de doorsnee fotograaf aan zo'n site genoeg heeft, maar wil je wat creatiever zijn, dan loop je hier wel weer vast...


Met de laatste site heb ik een foto gemanipuleerd. Het gaat om deze vlinder. En dit is wat er van geworden is ...

Willeke alias Boekhoekje

4 opmerkingen:

  1. Hé Willeke,

    Ik zie dat je behoorlijk ver gevorderd bent.
    Complimenten, jouw blog ziet er heel goed uit!
    Dat lukt mij nog niet, dus ik blijf oefenen.

    Groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Boekhoekje,

    je bent lekker creatief bezig, heel goed!
    Zie je ook mogelijkheden voor CODA?

    Groeten coach Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha HoopS,

    Bedankt voor het compliment, ja aan m'n blog sleutelen vind ik wel leuk. Dat twitteren lijkt mij ook niks, maar ik moet er nog aan beginnen. Je vraagt je wel af, wordt er nog normaal gecommuniceerd.

    Willeke alias Boekhoekje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kijk altijd graag naar jouw blog. Ik ben altijd benieuwd wat er nu weer aan versleuteld is.

    BeantwoordenVerwijderen

NOS Nieuws

Populaire berichten


Delicious

Terschelling

hoezo hebben de palestijnen geen eigen staat?

hoezo hebben de palestijnen geen eigen staat?
voor artikel, klik op afbeelding.

BosNewsLife - Christian News Agency

Eenheid


De Meester bad voor eenheid van de leden
Logisch, zij zijn het Lichaam van de Heer
Maar kerkgeleerden hebben uitgevonden
Dat Vader ‘t niet verhoord heeft; keer op keer
Menen zij zélf éénheid te moeten maken
Die er al is, ver boven het verstand
Van wie eenheid van denominaties zoeken
De Here wist nog van geen kerkverband

Hij heeft gedacht slechts aan de éne kudde
Die Hij verzamelt als het éne Hoofd
Het volk uit alle natiën en talen
Van eerstelingen, die hebben geloofd
In Christus’ Lichaam zijn zij één geworden
Niet in een kerkleer of belijdenis
Van het zoveelste genootschap hier op aarde
Dat in de hemel heus bekend niet is

De Heer bad voor de éénheid van de leden
Nog ongehinderd door theologie
Die oorzaak werd van repeterend breken
In weerwil van de éne Monarchie
Geen kudden zijn het die de kudde vormen
De Herder, die elk schaap persoonlijk kent
Bemoeit zich heus niet met kerkleer en synodes
Gaf in één Woord ons maar Zijn testament




Johan Th. Bos