Willeke's Boekhoekje

maandag 30 november 2009

Microbloggen met twitter



Hallo medestrijders,



Ook het twitteren behoort nu tot mijn specialiteiten.. Ik weet niet of ik er persoonlijk veel gebruik van ga maken, want volgens mij twitteren we al genoeg zo in de omgaanstaal, maar goed, je weet maar nooit..
In ieder geval weet ik nu hoe het werkt en daar gaat het toch om.
Ik weet niet of het echt boeiend is voor CODA, misschien komt dat nog. Ik krijg wel de indruk dat het twitteren nog echt in de twitterschoenen staat.

zaterdag 14 november 2009

coda dingen 4 afsluiting

Hallo medestrijders,


De laatste weken heb ik rondgesnuffeld op de sites die door Codadingen werden aangeraden. Sommigen daarvan vind ik bruikbaar en heeft ook leuke mogelijkheden zoals http://bighugelabs.com/ Deze linkt ook naar Flickr en dat is een prettige bijkomstigheid.

http://www.web20badges.com/ Deze site vind ik persoonlijk niet zo boeiend, maar voor mensen die regelmatig badges moeten maken, is het handig. Een nederlandse site zoals http://www.fotoaanpassen.nl/ is no nonses, duidelijk in gebruik, je hoeft je ook niet aan te melden, ook een zegen. Bij de meesten moet je je toch registreren. Ik denk dat de doorsnee fotograaf aan zo'n site genoeg heeft, maar wil je wat creatiever zijn, dan loop je hier wel weer vast...


Met de laatste site heb ik een foto gemanipuleerd. Het gaat om deze vlinder. En dit is wat er van geworden is ...

Willeke alias Boekhoekje

Codadingen 4 vervolg

Hallo medestrijders,



Onder het genot van koffie, weer eens verder met de 23 dingen.Ik heb nu een pop art poster van mezelf ontworpen. Nou ja, ontworpen is een grooot woord, maar toch..

Hij zou maar in een museum hangen, he. Misschien een idee voor CODA. Van ons allemaal een pop art aan de muur....

Willeke alias Boekhoekje

woensdag 4 november 2009

Ding 4


Hallo medestrijders,

Tussen de was en boodschappen door, weer bezig geweest met de volgende opdracht...
Ben op een paar sites al wezen neuzen en heb al wat dingetjes uitgeprobeerd.
Zoals op bighugelabs. Informatie is er genoeg en vervelen hoef je je zeker niet. Als je genoeg tijd hebt, kun je lekker aan het knutselen.
Ik moet me er verder nog wat in verdiepen om een goed beeld te krijgen wat al die sites nu te bieden hebbben. Dit is in ieder geval het resultaat van het bewerken van een statieportret (of is het staatsie?) met fd's Flickr Toys.




En nu duik ik in het nieuwste boek van Dan Brown, anders krijg ik het nooit uit want het is me toch een pil!

Willeke alias Boekhoekje

NOS Nieuws

Populaire berichten


Delicious

Terschelling

hoezo hebben de palestijnen geen eigen staat?

hoezo hebben de palestijnen geen eigen staat?
voor artikel, klik op afbeelding.

BosNewsLife - Christian News Agency

Eenheid


De Meester bad voor eenheid van de leden
Logisch, zij zijn het Lichaam van de Heer
Maar kerkgeleerden hebben uitgevonden
Dat Vader ‘t niet verhoord heeft; keer op keer
Menen zij zélf éénheid te moeten maken
Die er al is, ver boven het verstand
Van wie eenheid van denominaties zoeken
De Here wist nog van geen kerkverband

Hij heeft gedacht slechts aan de éne kudde
Die Hij verzamelt als het éne Hoofd
Het volk uit alle natiën en talen
Van eerstelingen, die hebben geloofd
In Christus’ Lichaam zijn zij één geworden
Niet in een kerkleer of belijdenis
Van het zoveelste genootschap hier op aarde
Dat in de hemel heus bekend niet is

De Heer bad voor de éénheid van de leden
Nog ongehinderd door theologie
Die oorzaak werd van repeterend breken
In weerwil van de éne Monarchie
Geen kudden zijn het die de kudde vormen
De Herder, die elk schaap persoonlijk kent
Bemoeit zich heus niet met kerkleer en synodes
Gaf in één Woord ons maar Zijn testament




Johan Th. Bos