
Hallo medestrijders,
Ook het twitteren behoort nu tot mijn specialiteiten.. Ik weet niet of ik er persoonlijk veel gebruik van ga maken, want volgens mij twitteren we al genoeg zo in de omgaanstaal, maar goed, je weet maar nooit..
In ieder geval weet ik nu hoe het werkt en daar gaat het toch om.
Ik weet niet of het echt boeiend is voor CODA, misschien komt dat nog. Ik krijg wel de indruk dat het twitteren nog echt in de twitterschoenen staat.



