Willeke's Boekhoekje

maandag 8 maart 2010

Ding 13



Hallo medestrijders,

De "dingen" volgen elkaar nu in razend tempo op, dus ik hobbel er maar achteraan..
Het is een onderwerp waar je, als je er wat dieper induikt, een wat benauwd gevoel van krijg, slik.
De kreet "big brother is watching you" ligt op mijn lippen. Ik heb wat zitten lezen in het boek van Engelfriet: "de wet op het internet", dan ben je gelijk je onschuld kwijt,mocht je nog denken dat internet een grote speeltuin is.
Voor ons, die al wat ouder zijn, ligt het nog wat anders als voor de jeugd van nu, zij denken veel vrijer over pricacy. Omdat zij geboren zijn in het tijdperk van internet. Alles ligt al op straat.

Ik heb m'n naam dus ingetikt, en schrok ook wat er allemaal tevoorschijn komt. Gelukkig allemaal vrij onschuldig, maar toch..
Een tip voor de CODA trainers. Misschien is het een idee om dit onderdeel als eerste opdracht te laten uitvoeren, voordat je een blog maakt met misschien persoonlijke dingen...

Willeke alias Boekhoekje

5 opmerkingen:

  1. Pupschen, je gaat als een tierelier door al onze Codadingen heen! Onze Coach Punky punky heeft jammer genoeg niet allemaal van die structurele cursisten maar ook van die chaotische typjes zoals ik ;-) en af en toe zal ze zwaar lopen te *zuchten* :-) en denken.........waren ze allemaal maar zoals Willeke!

    Pupschen ik volg!!!!!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou Pupschen, je hebt helemaal gelijk. Ik neem het mee. Ennhu...wat is onschuldig in jouw ogen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou, Punky punky ( die houden we erin) de onschuld dat je anoniem denkt te zijn en ongestraft kunt rondartelen.....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je voorstel om ding 13 eerder in het progamma op te nemen is gewikt, gewogen en jawel....aangenomen. In de volgende cursus zal het naar all waarschijnlijkheid ding 2 of 3 worden. Bedankt voor de suggestie !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Boekhoekje,

    je gaat weer als een speer! Ja ja pas maar op, op internet is alles te vinden. Ben benieuwd naar je spannende onthullingen :-)
    De volgende club zal dit item in het begin voorgeschoteld krijgen, ja ook coaches leren hier weer van!!
    Groeten coach Ineke

    BeantwoordenVerwijderen

NOS Nieuws

Populaire berichten


Delicious

Terschelling

hoezo hebben de palestijnen geen eigen staat?

hoezo hebben de palestijnen geen eigen staat?
voor artikel, klik op afbeelding.

BosNewsLife - Christian News Agency

Eenheid


De Meester bad voor eenheid van de leden
Logisch, zij zijn het Lichaam van de Heer
Maar kerkgeleerden hebben uitgevonden
Dat Vader ‘t niet verhoord heeft; keer op keer
Menen zij zélf éénheid te moeten maken
Die er al is, ver boven het verstand
Van wie eenheid van denominaties zoeken
De Here wist nog van geen kerkverband

Hij heeft gedacht slechts aan de éne kudde
Die Hij verzamelt als het éne Hoofd
Het volk uit alle natiën en talen
Van eerstelingen, die hebben geloofd
In Christus’ Lichaam zijn zij één geworden
Niet in een kerkleer of belijdenis
Van het zoveelste genootschap hier op aarde
Dat in de hemel heus bekend niet is

De Heer bad voor de éénheid van de leden
Nog ongehinderd door theologie
Die oorzaak werd van repeterend breken
In weerwil van de éne Monarchie
Geen kudden zijn het die de kudde vormen
De Herder, die elk schaap persoonlijk kent
Bemoeit zich heus niet met kerkleer en synodes
Gaf in één Woord ons maar Zijn testament




Johan Th. Bos