We hebben de eindstreep gehaald! De "23 dingen" zit erop...
Toch nog wel snel gegaan en ik vond het in het algemeen geen straf om er mee bezig te zijn.
Soms liep het wat uit de hand en was ik er om 1.00 nachts (!) nog mee bezig. Eigen schuld, want lukte iets niet dan ging ik net zolang door, totdat het wel lukte.
Wat leuk bleef,was met je blog bezig zijn.
Sommige dingen waren nieuw en met andere had ik al ervaring. Foto's bewerken vond ik leuk, al heb ik nog geen digitale camera, maar ik weet in geval nu hoe het moet.
Alles wat maar een beetje met creativiteit te maken had, vond ik leuk om te doen.
Met google doc. je documenten delen is iets waar een organisatie als CODA gebruik van kan maken.
Met Twitter zal ik, denk ik, niet zo heel veel mee doen, maar je weet maar nooit, he... Netvibes had ik al een keer eerder in een cursus van Rob Coers gehad, dat blijf ik een hele handige manier vinden om snel je nieuws binnen te halen.
Ook podcasting is iets, waar CODA vast nog wel wat mee kan in de toekomst.
Het sociale gebeuren zoals hyves en facebook, daar werken de meesten al mee, dus dat was niet iets nieuws, maar toch goed om onder de aandacht te brengen voor de "leek".
Al met al was het een cursus waar je toch weer dingetjes van leert en zeker om niet te bang te zijn, maar gewoon doen!
Ik vind niet wat we in het diepe zijn gegooid, de opzet van de cursus was zelfonderricht. En eerlijk gezegd, dat ligt mij wel, gewoon zelf doen en lukt het niet, dan kan je aan de bel trekken.
Dus coaches, succes met de volgende groep (grinnik), bedankt voor de inspirerende woorden(snik ) en je mag me altijd om raad vragen :)
Willeke alias Boekhoekje