
Hallo medestrijders,
Alweer een opdracht voltooid. De meeste sites maak je je het beste eigen als je regelmatig blijft zoeken, reageren en lezen, je moet dat wel een beetje verdelen anders krijg je vierkante ogen :) Net als andere collega's ben ik al bij een paar sociale sites zoals hyves en schoolbank. Ik heb, bijvoorbeeld mijn blog op hyves gezet. Zo kun je ook CODA promoten met bijvoorbeeld tentoonstellingen. Schoolbank heeft ons geholpen om oude klasgenoten terug te vinden voor een reunie die we laatst hebben gehad.
Liberty Thing is een leuke site waar je je boekfavorieten kunt delen met anderen, ook voor tips. Maar of ik dit nu regelmatig ga gebruiken zal de toekomst leren. Het aanmelden bij Archief 2.0 is ook gelukt, je krijgt een aardig mailtje terug om je welkom te heten. Ik heb daar wat rondgesnuffelt en dat is wel een site die voor ons als CODAburgers zinnig is. Je deelt daar toch als collega's ervaringen uit.
Willeke alias Boekhoekje







