Onder het genot van koffie, weer eens verder met de 23 dingen.Ik heb nu een pop art poster van mezelf ontworpen. Nou ja, ontworpen is een grooot woord, maar toch..
Hij zou maar in een museum hangen, he. Misschien een idee voor CODA. Van ons allemaal een pop art aan de muur....
Willeke alias Boekhoekje
Geen opmerkingen:
Een reactie posten