Willeke's Boekhoekje

woensdag 28 oktober 2009

Afronding ding 3


Hallo medestrijders,

Dit is dus een van de foto's die ik op Flickr heb gezet. Daar ik zelf nog geen digitale camera heb, heb ik deze foto's van onze vakantie op Terschelling (door mijn broer gemaakt) maar geplaatst...
Ik had dus niet veel ervaring met "gerommel" met foto's op mijn pc .
Maar ik moet zeggen dat het best te doen was, soms ging het mis, dan nog maar een keer geprobeerd en voila!
Er gaat beslist nog eens een digitale camera komen, en dan te bedenken
dat ik in mijn jonge jaren nog een tijdje bij een fotograaf heb gewerkt.
Flickr is een mooie site, maar ik kan me voorstellen dat mijn album.nl
ook veel gebruikt wordt. Het is een overzichtelijke site, zeker voor senioren, die niet goed in Engels zijn.
Voor CODA zou er zeker een mogelijkheid zijn om te werken met een van deze sites. tenslotte kun je gratis reclame maken voor je bedrijf..... Ook voor mensen die beperkt zijn door een handicap, kunnen d.m.v. bijv. een progamma als Flickr bereikt worden en zien wat er in Coda zoal te zien is.
Net zoals Carin vertelde dat je op Google Earth soms beter een schilderij of beeld kan zien dan in het echt. Maar ja, hoe krijg je ze dan weer CODA in? Het verhuren van het museum als studio of zo? Of een virtuele toer van een virtuele toer. Want waarom zou je dan nog zo'n groot gebouw moeten hebben?
Zucht, ik kom er niet meer uit.


Willeke alias Boekhoekje

http://www.flickr.com/photos/httpboekhoekjeblogspotcom/sets/

2 opmerkingen:

  1. Dag Willeke, nu weet ik waarom je altijd zulke bruine benen hebt...!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Had beer want milk....mmmm Elke keer als ik bij jouw blog kom ben ik weer verbaasd over wat je nu allemaal weer hebt uitgeprobeerd hebt. Harstikke leuk.

    BeantwoordenVerwijderen

NOS Nieuws

Populaire berichten


Delicious

Terschelling

hoezo hebben de palestijnen geen eigen staat?

hoezo hebben de palestijnen geen eigen staat?
voor artikel, klik op afbeelding.

BosNewsLife - Christian News Agency

Eenheid


De Meester bad voor eenheid van de leden
Logisch, zij zijn het Lichaam van de Heer
Maar kerkgeleerden hebben uitgevonden
Dat Vader ‘t niet verhoord heeft; keer op keer
Menen zij zélf éénheid te moeten maken
Die er al is, ver boven het verstand
Van wie eenheid van denominaties zoeken
De Here wist nog van geen kerkverband

Hij heeft gedacht slechts aan de éne kudde
Die Hij verzamelt als het éne Hoofd
Het volk uit alle natiën en talen
Van eerstelingen, die hebben geloofd
In Christus’ Lichaam zijn zij één geworden
Niet in een kerkleer of belijdenis
Van het zoveelste genootschap hier op aarde
Dat in de hemel heus bekend niet is

De Heer bad voor de éénheid van de leden
Nog ongehinderd door theologie
Die oorzaak werd van repeterend breken
In weerwil van de éne Monarchie
Geen kudden zijn het die de kudde vormen
De Herder, die elk schaap persoonlijk kent
Bemoeit zich heus niet met kerkleer en synodes
Gaf in één Woord ons maar Zijn testament




Johan Th. Bos