Hallo medestrijders,
Dit is dus een van de foto's die ik op Flickr heb gezet. Daar ik zelf nog geen digitale camera heb, heb ik deze foto's van onze vakantie op Terschelling (door mijn broer gemaakt) maar geplaatst...
Ik had dus niet veel ervaring met "gerommel" met foto's op mijn pc .
Maar ik moet zeggen dat het best te doen was, soms ging het mis, dan nog maar een keer geprobeerd en voila!
Er gaat beslist nog eens een digitale camera komen, en dan te bedenken
dat ik in mijn jonge jaren nog een tijdje bij een fotograaf heb gewerkt.
Flickr is een mooie site, maar ik kan me voorstellen dat mijn album.nl
ook veel gebruikt wordt. Het is een overzichtelijke site, zeker voor senioren, die niet goed in Engels zijn.
Voor CODA zou er zeker een mogelijkheid zijn om te werken met een van deze sites. tenslotte kun je gratis reclame maken voor je bedrijf..... Ook voor mensen die beperkt zijn
Net zoals Carin vertelde dat je op Google Earth soms beter een schilderij of beeld kan zien dan in het echt. Maar ja, hoe krijg je ze dan weer CODA in? Het verhuren van het museum als studio of zo? Of een virtuele toer van een virtuele toer. Want waarom zou je dan nog zo'n groot gebouw moeten hebben?
Zucht, ik kom er niet meer uit.
Willeke alias Boekhoekje
http://www.flickr.com/photos/httpboekhoekjeblogspotcom/sets/
Dag Willeke, nu weet ik waarom je altijd zulke bruine benen hebt...!
BeantwoordenVerwijderenHad beer want milk....mmmm Elke keer als ik bij jouw blog kom ben ik weer verbaasd over wat je nu allemaal weer hebt uitgeprobeerd hebt. Harstikke leuk.
BeantwoordenVerwijderen