Hallo medestrijders,Aan de slag gegaan met online kantoortoepassingen...
Bij google doc. een document aangemaakt. Ik wilde het wel een beetje spannend houden, anders nodigt het niet zo uit om iets te schrijven.
Dus daarom heb ik gekozen voor een open dagboek. En dat werkt echt leuk, er zijn al veel reacties geplaatst. Ik heb via gmail met een tik op de knop, alle email adressen van
collega's gekopieerd en voila, een kind kan de was doen.
Dit is dus een heel handig systeem, iedereen kan zijn of haar aantekeningen toevoegen en je kan dus eigenlijk van elke plek je aandeel leveren aan het document, zelfs al zit je in Hawai onder een palmboom....

Ik wil , als ik tijd heb, ook nog een presentatie gaan maken. Google doc. kan voor Coda handig zijn, omdat het veel werk bespaart en dus ook geld.
Ik heb de codatrainers nog gemaild, want hoe kan je bij google doc een RSS krijgen?
Willeke alias Boekhoekje
Als ik in Hawai zit is het delen van een document toch het laatste waar ik aan zou denken. (maar het is begrepen hoor)
BeantwoordenVerwijderenAloha !